Budi Kábel napló bejegyzése a Tranzit-fesztiválos kalandjáról 1.rész

Előző este keveset tudtam csak aludni, teljesen felajzott a gondolat, hogy újra találkozhatok a fideszes spanokkal és az ex csajommal. Ettől némi merevedésem támadt és a tükörben maszturbáltam egyet magamra. Az erőteljes ejakuláció után a telefonomhoz nyúltam, hogy Balián semmiképpen ne késsen, időben szeretnék leérni a balcsira lazulgatni a gurulkáimmal.

Az első számú gurulka pontosan érkezett, mint mindig. Hűséges katonám, szeret engem.

Befészkeltük magunkat a KIA-ába, kivételesen nem én vezettem. Kísért a balesetem traumája, amikor a dzsippel fejre álltunk Kisoroszinál. Úgy gondolom utólag, hogy Balián jobb pilóta lett volna abban az esetben is, de ez már egy másik sztori. Térjünk vissza a jelenbe.

Dínó Dani felé vettük az irányt, ő a második számú gurulkám. Jók a kapcsolatai a Pártnál, nem hagyhattam otthon, bármennyire is idegesít a protestáns fröcsögése, az én bajszom még mindig szebb és a seggemet is több nő nyalta fényesre. Jobb vagyok nála ebben biztos vagyok. Elővettem a fütyikamerát és elkezdtem a vlog nyersanyagát rögzíteni. Óvatos voltam, hogy a két gurulkám ne sokat látszódjon, hiszen az én vlogomról van szó, amit az én YouTube csatornámra fogok feltölteni, nehogy már más töltse ki a tartalmat! 

Végre megérkeztünk a helyszínre, peckesen kiszálltam az autóból, Balián kinyitotta az ajtót. A szőnyegre még várnom kell egy kicsit, amit majd kiterítenek elém, de hamarosan az is meg lesz! Magyarországnak szüksége van rám! A fütyikamerával pásztázom a népeket, csupa ismerős arc tűnik fel: Pohár Dániel barátom csalfa kacsintással fordult felém, tudja, hogy nemsokára rólam fog itt szólni minden, jól helyezkedik. Annak idején majd megjutalmazom. Csak nézek körbe-körbe, néhány gázikát elengedve, de csak sunyiba!

Ha valaki mégis rákérdezne a penetráns dögszagra ami körüllengi személyemet, Baliánra fognám az egészet!

A hely egyébként nagyon tetszett, végtelen bulikák, remek előadások, régi szerelmek… sosem fogom elfelejteni! Végül szeretném megosztani veletek, hogy Pacal Szilárddal is volt lehetőségem találkozni, aki úgy keresztül nézett rajtam, mint én Dínó Danin. Sikerült egy pár perces semmitmondó “interjút” kisajtolni belőle, amikor a fütyikamera elé állt a zsíros fejével. Nem ajánlanám senkinek, ha nem én csináltam volna! Összességében fasza minden, bent leszek a parlamentben! Csáó. Ja és iratkozzatok fel a szar csatornámra!

Megjegyzések

  1. Rejtői mélységek! Gyönyörű írás!

    VálaszTörlés
  2. Már újra együtt vagyunk, a Kommentár lapszám bemutatón is megfogta a popsimat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szerelmi élet II. - Rácz Zsófia – FRISSÍTVE!!!

Ez tényleg a legalja